Don de Sang

Le 15 décembre 2016 au siège de la fondation DISTICOM a été organisé une collecte de sang en vue de sauver des vies humaines. Belle action appréciée de tous dont le président de la FONDATION DISTRICOM en est l’initiateur est une campagne de sensibilisation et de collecte de sang qui a vu la participation d’un grand nombre de personnes.

Cela a été une réussite totale à saluer pour sauver des vies avec plus d’une centaine de donateurs.  Si le besoin de sang estimé est encore largement supérieur à la quantité de sang récolté, c’est bien ici le lieu de remercier tous nos donateurs qui ont accompli un grand geste pour sauver des vies car  donner son sang, c’est sauver des vies. Dans les pays de l’Afrique subsaharienne en général et en cote d’ivoire en particulier, Chaque jour, des malades meurent ; faute de n’avoir pu bénéficier d’une transfusion sanguine : des enfants gravement anémiés à cause du paludisme ou de la malnutrition, des femmes victimes d’hémorragies à l’accouchement ou encore des accidentés de la route.

• vpn coupon 2024 avril 1, 2024 7:30 pm

I am extremely impressed with your writing skills and also with the layout on your blog.

Is this a paid theme or did you modify it yourself?
    Anyway keep up the excellent quality writing, it is rare to see a nice blog like this one
    these days.

Have a look at my site :: vpn coupon 2024

• vpn special coupon code 2024 avril 1, 2024 10:08 pm

Hi, every time i used to check weblog posts here in the early
    hours in the dawn, for the reason that i love to gain knowledge of more and

Look into my homepage … vpn special coupon code 2024

• vpn coupon code 2024 avril 6, 2024 11:08 am

My brother recommended I might like this blog.
    He was totally right. This post actually made my
    day. You can not imagine simply how much time I had
    spent for this information! Thanks!

Feel free to visit my site vpn coupon code 2024

• vpn 2024 avril 6, 2024 9:03 pm

Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew
    of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I’ve been looking for a plug-in like this for quite
    some time and was hoping maybe you would have some experience with something
    like this. Please let me know if you run into anything.
    I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new
    updates.

my blog: vpn 2024

• vpn code 2024 avril 7, 2024 10:06 am

Fantastic items from you, man. I’ve take into accout your stuff
    previous to and you are just too great. I
    really like what you have received here, certainly like what you’re saying and the way in which
    wherein you say it. You are making it enjoyable and
    you still care for to keep it wise. I can not wait to read far more from you.
    This is really a wonderful web site.

my web-site :: vpn code 2024

• vpn coupon code 2024 avril 11, 2024 7:59 pm

Hi, everything is going sound here and ofcourse every one is sharing data, that’s in fact fine, keep up
    writing.